Famili Adlyna

Famili Adlyna

Monday, September 30, 2013

Slim Cara Mudah Selepas Bersalin

Nak tahu cara mudah untuk Slim selepas melahirkan? Senang je..Antara 3 produk asas utama yang boleh diamalkan untuk menurunkan berat badan secara SIHAT ialah ESP,Lecithin dan Alfalfa. Nak tahu bagaimana ketiga-tiga supplement ini dapat membantu dalam penurunan berat badan? 


Set Slimming Pilihan Mengikut Bajet Anda



Sull Set Set Shape Up Shaklee

Lecithin bertindak sebagai fat emulsifier (pemecah lemak) yang baik. Justeru pengambilan lecithin secara konsisten setiap hari dalam kuantiti yang dicadangkan mampu membantu mengelak masalah obesiti dan mempercepatkan kesan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.

Alfalfa pula bertindak sebagai agen detox yang akan mengangkut lemak-lemak yang telah dipecahkan untuk disingkirkan daripada badan. Selain itu, alfalfa juga membantu pelawasan yang turut mempunyai peranan penting dalam misi menurunkan berat badan.

Energizing Soy Protein (ESP) merupakan sumber protein terunggul. Pengambilan ESP secara teratur akan membuatkan anda MERASA KENYANG DENGAN LEBIH LAMA sekaligus MEMBANTU di dalam PENGURUSAN BERAT BADAN
ESP juga dapat mencantikkan kulit, memudarkan parut jerawat dengan lebih cepat, mengawal paras kolesterol, menganjalkan otot-otot agar badan tampil lebih lansing dan pejal serta banyak lagi. Maka tidak hairanlah mengapa ESP menjadi HOT ITEM Shaklee.

Harga bagi ketiga-tiga produk di atas tidaklah mahal jika dibandingkan dengan kos untuk pergi ke salon kecantikan atau slimming centre. Lagi pun, sekiranya anda mahu menjadi cantik, perlulah keluar duit sikitkan? Yang pastinya ianya adalah mampu milik kerana harga runcit slimming set ini adalah seperti berikut:

Yang specialnya tentang ketiga-tiga produk ini adalah ianya boleh diamalkan oleh semua lapisan individu tidak kira lelaki atau perempuan mahupun ibu-ibu menyusu. Malah jika anda seorang ibu menyusu, alfalfa dapat membantu menggalakkan penghasilan susu. 

Jadi kiranya pengambilan 2 produk asas ini dapat memberi manfaat berganda kepada anda. Alfalfa juga mengandungi 1001 khasiat lain yang mana antaranya termasuk mengatasi masalah keputihan yang sering dialami wanita-wanita baligh serta membantu meredakan simptom-simptom resdung, asthma dan alahan (alahan).
Testimoni Pengguna Setelah mengikuti program Shape Up Shaklee
Anda berminat untuk mendapatkan set slimming Shaklee? Hubungi  FamiliAdlyna 
012-2827497 sekarang!

No comments:

Post a Comment